Marietta Auto Repair

Mon - Fri: 8:00 AM - 5:00 PM
5

Thank you for the 5-star rating, Janet! We're thrilled to hear that you had a positive experience at our auto center. Our team always strives to provide excellent service and top-quality work for every customer. If there's anything else we can assist you with in the future, please don't hesitate to reach out. - Gratefully, KLM Auto Center

- KLM Auto Center
5

Clean office space for work or goofing while waiting, courteous yet professional diagnosis, discussion of remedies and upfront information on costs. Seamless contactless payment system. Fully satisfied client

We're thrilled to hear about your excellent experience, John! It's great to know that our clean workspace and professional team made your visit enjoyable. We always strive to provide transparent information and convenient payment options for our clients. Thanks for choosing us! -Gratefully, KLM Auto Center

- KLM Auto Center
4

Good shop. This was my first visit but I know another that has had a lot of work done on their vehicle. Happy with the service.

We're thrilled to welcome you, Jennifer! It means a lot that you trusted us with your car. We look forward to serving you again in the future!-Gratefully, KLM Auto Center

- KLM Auto Center
5

Yes very satisfied and I’ll be back on Thursday for follow up.

Thank Celeste and Ant. for your review we really appreciate you guys for your business and lettting us assist with your mini cooper. Gratefully KLM Auto Center.

- KLM Auto Center
1

Use to be great, not sure what happened but they tried to extremely overcharge me for services. Brung car in to repair air conditioning and try to charge me for the same service 3 time with different wording. Multiple diagnostic fees. $3000 to repair air is unheard of.

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you left with this impression. To clarify, we only charged for the A/C diagnostic inspection and the oil change. We did not charge you multiple times for the same service. During the diagnosis, we first inspected the A/C system to verify the concern. Based on our findings, we recommended an evacuate and recharge procedure as the next diagnostic step. However, once we determined the A/C compressor was not engaging, we identified the likely cause and recommended replacement of the A/C compressor, with the A/C condenser as a possible additional repair if needed. Since you chose not to proceed with the repairs, we did not charge you for the evacuate and recharge service—only for the initial diagnosis and the oil change that was completed. We take pride in providing honest recommendations and transparent pricing, and we never intentionally charge customers multiple times for the same service. If you have any questions about your invoice, we'd be happy to review it with you. We appreciate your business and wish you the best.

- KLM Auto Center
4

The staff are great! My issue was with Warranty company.

Diane, we're glad you had a great experience with our staff! We understand that dealing with warranty companies can be frustrating. If there's anything else we can do for you, please let us know. -Gratefully, KLM Auto Center

- KLM Auto Center
5

Luis at KLM was very knowledgeable and patient. He kept me informed along my car repair journey. I even referred my daughter to them and they washed her car after the service. Thank you!

Dear Liz, thank you for your kind words! We're delighted to hear that Luis provided excellent service and kept you informed throughout your car repair journey. Referring your daughter to us is the ultimate compliment, and we're pleased to have exceeded her expectations as well. We're committed to providing top-quality service to every customer, and we're grateful for your recommendation. -Gratefully, KLM Auto Center

- KLM Auto Center
1

We are sorry to hear that you were disappointed with your experience. When your vehicle arrived, we performed the requested diagnosis and found that the transmission, engine compartment, and undercarriage were heavily coated with oil and transmission fluid. We documented our findings and, at your request, contacted your extended warranty company on your behalf before proceeding with any repairs. The warranty company requested photos, videos, and that the transmission be thoroughly cleaned and re-inspected before they could determine claim eligibility. As explained, the diagnostic and cleaning services required by the warranty company are the customer's responsibility and are not decisions made by our shop. Before contacting the warranty company, we also advised against investing additional money into the vehicle until we had their direction. After discussing the available options, you chose not to proceed with the recommended process and informed us that you planned to sell the vehicle instead. Regarding the diagnostic fee, we understand your request for a discount. However, the diagnostic service had already been completed, including the inspection, documentation, and communication with your warranty company, so we were unable to reduce the charge. We strive to treat every customer fairly and professionally, and we genuinely wish you the best with your vehicle. If you would like to discuss your visit further, we would be happy to speak with you directly. Gratefully KLM Auto Center Marietta.

- KLM Auto Center
5

Thank you for your 5-star rating, Tanya! We are thrilled to hear that you had a great experience at our auto center. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again in the future. If you have any questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out. -Gratefully, KLM Auto Center

- KLM Auto Center
5

Thank you for taking the time to leave us such a wonderful rating! We are thrilled that you had such a great experience at our auto center. We strive to provide top-notch service to all our customers, and it's always rewarding to hear positive feedback. If there's anything else we can help you with in the future, please don't hesitate to reach out. -Gratefully, KLM Auto Center

- KLM Auto Center